Cry On My Shoulder
If the hero never comes to you 如果男主角還沒有出現,
If you need someone You're feeling blue. 如果你需要有一個人你感覺憂傷
If you wait for love and you're alone 如果你孤單的等候著你的愛情;
If you call your friends nobody's home 如果你打電話給你的朋友但是沒有人接聽
You can run away but you can't hide 你可以離家,但是不可以躲起來。
Through a storm and through a lonely night 儘管一場暴風雨貫穿了整個孤獨的夜晚
Then I'll show you there's a destiny 我會告訴你一個人的命運
The best things in life they are free 人生命中最好的東西是自由
But if you wanna cry, Cry on my shoulder 如果你想哭泣,請靠在我的肩膀上
If you need someone Who cares for you 如果你需要一個人關心你
If you're feeling sad your heart gets colder 如果你正感覺很傷心 你的心越來越冷
Yes I show you what real love can do 我會告訴你真正的愛情有什麼作用
If your sky is grey oh let me know 如果你的天空是灰色的,請告訴我
There's a place in heaven where we'll go 我們將去天堂的某一個地方
If heaven is a million years away 如果去天堂的路有百萬年之遠
Oh just call me and I'll make your day 請打電話給我,我會掙得你幸運的一天
When the nights are getting cold and blue 當夜晚對你來說變得寒冷和憂傷
When the days are getting hard for you 當白天對你來說變的艱難
I will always stay by your side 我將永遠站在你的身邊
I promise you I'll never hide 我保證,我絕對不會躲起來
But if you wanna cry Cry on my shoulder 如果你想哭,請靠在我的肩上
If you need someone Who cares for you 如果你需要有一個人關心你
If you're feeling sad Your heart gets colder 如果你感覺很傷心,心也變得越來越冷
Yes I show you what real love can do 我會告訴你真正的愛情有什麼作用
But if you wanna cry, Cry on my shoulder 如果你想哭泣,請靠在我的肩膀上
If you need someone Who cares for you 如果你需要一個人關心你
If you're feeling sad your heart gets colder 如果你正感覺很傷心 你的心越來越冷
Yes I show you what real love can do 我會告訴你真正的愛情有什麼作用
what love can do愛情有什麼作用

古猜....

http://bbs.sfileydy.com/viewthread.php?tid=301328&extra=&page=235

 

 

http://blog.xuite.net/anita13691369/blog/8150634

 

只有歌詞的版本

 

----------------------------------------------------------------------------------------

這首歌真的很好聽....雖然這個MV劇情有點小白....

等我找別的版本在放上來.....

獻給大人的歌....很好聽!!!!rose.gif

arrow
arrow
    全站熱搜

    loveJB4ever 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()