close

Sometimes When We Touch-------Dan Hill (for LU & JB )
You ask me if I love you 你問我是否愛你
And I choke on my reply 我如哽在喉不能夠回答
I'd rather hurt you honestly 寧願是我的誠實使你受到傷害
Than mislead you with a lie 也不願用謊言欺騙你

For who am I to judge you 其實我又是誰呢
In what you say or do 憑什麼來評判你的所作所為?
I'm only just beginning 我只是開始看到了
To see the real you 越來越真實的你

And sometimes when we touch有時候我撫摸著你
The honesty's too much真實讓我幾乎無法承受
And I have to close my eyes and hide 我不得不閉上雙眼來掩飾
I wanna hold you till I die 真想擁抱著你直到我離開這個世界
Till we both break down and cry 直到我們因崩潰而哭泣
I wanna hold you till the fear in me subsides 真想擁抱著你到我心中的恐懼能平靜的那一天

Romance's an honest strategy 浪漫的傳奇,個中滋味
Leaves me grappling with my pride在與我的自尊心的鬥爭中消失不見
But through the years of maturity 只在那不安全的感受過後
Some tenderness survives 殘留了一些溫存
I'm just another writer 我變成了另外一個著者
Still trapped within my truth 被我自己的真實俘獲
A hesitant prize-fighter 一個猶豫不決的榮譽戰士
Still trapped within my youth 被我自己的真實俘獲

At times I'd like to break you 不時地我想冒犯你
And drive you to your knees 狠狠的打擊你
At times I'd like to break through 有時我又想克服這個想法,
And hold you endlessly   把你深深地擁在懷裡到永遠
At times I understand you 有時候我明白你的心
And I know how hard you try 知道你努力的有多麼辛苦
I've watched whil love commands you 我看到愛情支配你的行動
And I've watched love pass you by我亦看到你是怎麼錯過了它
At times I think we're drifters 有的時候我會想我們都是流浪的孩子
Still searching for a friend 仍在尋找自己的好夥伴
A brother or a sister 一個兄弟或者姐妹
But then the passion flares again.... 可是激情,它又一次爆發了出來

And sometimes when we touch 有時候我們撫摸著對方
The honesty's too much 真實讓我幾乎無法承受
And I have to close my eyes and hide我不得不閉上雙眼來掩飾
I wanna hold you till I die 真想擁抱著你直到我離開這個世界

Till we both break down and cry 直到我們因崩潰而哭泣
I wanna hold you till the fear in me subsides 真想擁抱著你到我心中的恐懼能平靜的那一天

 

http://bbs.sfileydy.com/viewthread.php?tid=295417&extra=page%3D1&page=273

arrow
arrow
    全站熱搜

    loveJB4ever 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()